Voor bezoekers die een locatie zoeken

Zijn alle locaties actueel?
Wij doen onze uiterste best om alle informatie over de locaties zo actueel mogelijk te houden. Mocht u hier onjuistheden of onregelmatigheden in vinden dan zouden wij het erg appreciĆ«ren dit ons te laten weten per email op [email protected]

Waarop kan ik zoeken binnen het zoekveld?
U kunt zoeken op postcode of woonplaats. Dit kan voor postcode bijvoorbeeld '3844CL' zijn maar ook 'denhaag' voor woonplaatsen. Het zoekveld geeft vervolgens suggesties om u te helpen naar dat wat u zoekt. 

Voor aanbieders van een locatie

Wat kan ik binnen de pagina van mijn locatie wijzigen?
In principe kunt u alles onder het tabje 'overzicht' wat tekst en afbeeldingen zijn via de website wijzigen. Wij zullen wel regelmatig controles doen op de content en of deze in lijn is met de kwaliteit die wij nastreven voor de presentatie van de locaties. 

De positie van mijn locatie op de kaart klopt niet, wat nu?
Mocht u van mening zijn dat de positie op de kaart niet klopt, neem dan per e-mail contact met ons op en wij zullen hiernaar kijken. We zijn te bereiken via [email protected]

Waarom zien anderen mijn locatie niet? 
Uw locatie wordt pas online gezet, dus toegankelijk voor publiek gemaakt, als wij deze hebben goedgekeurd. Dit betekent dat het een aantal uur kan duren voordat uw nieuwe locatie, of uw wijzigingen zichtbaar zijn.

Hoe kan het dat de pagina van mijn locatie gewijzigd is?
Wij streven ernaar om de presentatie van de locaties van een goede kwaliteit te laten zijn. Daarom kunnen wij goede redenen hebben om de inhoud van uw pagina te wijzigen. Dit kan bijvoorbeeld het corrigeren van spelfouten zijn of het wijzigen of verwijderen van foto's.